Mirisne ružice sa jabukama


Stigla nam je jesen! Jako je volim! Obožavam boje jeseni, mirise i ukuse takodje. Volim i to što napokon mogu da nastavim da mesim omiljena  peciva i hlebove a da ne proključam od vrućine. Recept za ove ružice sam smislila onako u hodu, odokativnom metodom i kako sam bila jako zadovoljna rezultatom, sutradan sam ih opet zamesila ali sam sve lepo izmerila i zabeležila. Probajte ih, svideće vam se sigurno, mirišu na jesen ;)



Potrebno je:
1 jaje
250 ml mleka
1/2 kvasca
1 kašika šećera
60 ml ulja
470 g brašna
prstohvat soli
4-5 kaš.džema od dunje i jabuke
2 jabuke
2 kašike aromatičnog šećera
50 g seckanih oraha
cimet po ukusu 


Priprema:
U toplom mleku rastvorite šećer i pola kocke kvasca. Dodajte 1 jaje, ulje, prstohvat soli i uz postepeno dodavanje brašna zamesite mekano testo. Pokrijte posudu krpom i ostavite testo da udvostruči volumen. Nadošlo testo prebacite na radnu površinu i razvucite ga u obliku pravougaonika na debljinu od 5 mm. Premažite testo džemom od dunja ili nekim sličnim svetlim džemom, recimo od kajsije ili breskve, odozgo narendati jabuke i posuti šećerom, seckanim orasima i cimetom. Uvite testo u rolat lagano pritiskajući kako biste oblikovali rolat jednake debljine. Rolat isecite na 16 delova. 



U nekom plićem plehu odgovarajućih dimenzija poredjajte papirnate korpice i na svaku korpicu stavite po jedan deo rolata. 


Naravno, možete i na peki papiru da ih pečete, ali je ovako jako efektno i lepo. Uključite rernu na 180 st, dok se greje taman će ružice još malo da nadodju pa ih ispecite, 10-ak minuta je dovoljno dok lepo ne porumene.
Po želji, pečene ružice posipite sa malo šećera u prahu.


Izuzetno su mirisne, aromatične, mekane i sočne i sutradan. Prijatno!
Recept za aromatični šećer možete naći ovde, a ukoliko ga nemate zamenite ga nekim mirisnim začinima po vašem ukusu, npr. morski orah, mleveni karanfilić, vanilin šećer isl.

Коментари

  1. Malopre sam pomislila, malo pre nego što si stavila recept, ako mi veruješ, kako te nema par dana i jedva čekam da objaviš opet nešto fino :-). Mogu misliti kako mirišu ove ružice i kako su meke :-). A tvoje slike su posebna priča!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tu sam ja, samo što ne mogu da stignem na sve strane, svuda po malo, pa onda zimnica....
      Ružice su zaista posebno mekane i lepe, hvala ti puno!

      Избриши
  2. Kako im samo odoleti, zaista su predivne, a posebno mi se svidja novo "jesenje" zaglavlje.:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala svima! Male ružice a puno ukusa i mirisa ;)
    Lana, hvala ti, nije ispalo onako kako sam ja htela, na sredini, ali neće pa neće!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam sva u jabukama ovih dana.. volim ove tvoje rolnice...nešto slično i ja pravim i znam kako su ukusne i mirisne.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови