Posni lisnati štapići



Najjednostavniji mogući lisnati štapići, od nekoliko sastojaka, a veoma ukusni i fini. Vikend je pred nama, možda nam se posreći što se tiče padavina (čisto sumnjam :( ali se ipak nadam), i lepo bi bilo izaći malo u prirodu, e onda su ovi štapići idealni za grickanje uz neko pivo recimo ;) ili možda sokić...



  • Potrebno je:
  • testo
600 g brašna
1/2 kesice praška za pecivo
1,5 kašičica soli
1 čaša od 2dl vode
100 ml ulja
premaz
250 g margarina
  • susam








Priprema:
Od navedenih sastojaka umesite testo, oblikujte kuglu, uvijte u prianjajuću foliju i ostavite 30 minuta da odstoji u frižideru. Oklagijom razvijte pravougaonu koru i premažite je polovinom  margarina, preklopite desnu stranu do polovine, zatim levu preko, pa onda gornju do polovine i preklopite donjom stranom testa. Ostavite testo još jednom da odstoji u frižideru. Postupak ponovite i treći put.
Na kraju izvadite testo i razvijte pravougaonu koru, isecite je na štapiće, posipite susamom i poređajte na papir u plehu.
Rernu zagrejte na 250 stepeni, stavite pleh i pecite par minuta dok štapići ne počnu da rumene odozgo, a zatim smanjite na 180 i pecite ih još neki minut, u zavisnosti od vaše rerne. Meni je ukupno bilo potrebno oko 15 minuta.
Možete da napravite i masnu varijantu ovih štapića, tako što ćete ih premazati žumancetom pre pečenja.

Коментари

  1. Listam ja stranicu i Miša vide ove slike i kaže - pravi to :-)).
    Tako da, sutra spremam, šta da radim kad ovako divno izgledaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe tako nekad i moji vide nešto i nema mi spasa, mora da se pravi ;) Nadam se da ćete biti zadovoljni!

      Избриши
  2. S obzirom da nam dolaze topliji dani kada ćemo češće boraviti u prirodi, ovo mi je odlična ideja za grickanje. Svaka čast :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, baš za grickanje u prirodi, a još i niskokalorično (valjda ;)) Hvala ti Nataša!

      Избриши
  3. Joj kako ovo mami, biće na listi za isprobavanje.

    ОдговориИзбриши
  4. O super su ti. Obozavam ovakve grickalice. Mi ne postimo, pa bi ih ja radije napravila sa puterom. Suzo, super ti se listaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljo, hvala ti! Ovi štapići su rađeni za Veliki Petak, a ti možeš da ih premažeš i žumancetom, onda su još bolji ;)

      Избриши
  5. Od kako smo poplavljeni, nista nisam ni kuvala ni mesila... bila sam u šoku i neverici... Ali život mora ići dalje... Konačno smo se malo "pirbrali" i ovo je prvo što sam jutros umesila.
    Štanglice su za čistu 10-ku. Jedino u čemu se razlikuju od tvojih, moje štanglice su bile sa kimom, jer nisam imala susam.
    Hvala ti za recept i šaljem ti puno pozdrava iz Paraćina!

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan recept a ja ga tek sad vidim i ide na probu obavezno, hmm tvoja kuhinjica uvijek u njoj nešto jako fino.
    Pozz draga

    ОдговориИзбриши
  7. Super recept i super su mi ispale :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови