Пређи на главни садржај

Džem od jagoda



I jos jednom jagode, ovaj put u vidu domaćeg džema, bez ikakvih dodataka, od samo dva sastojka, jagoda i šećera. Ja lično ne volim guste i čvrste džemove. Nekako su mi lepši ovi sa komadićima voća

i malo ređi pa ih možete koristiti kao preliv preko sladoleda recimo, i naravno za palačinke, tu su nezamenljivi. Recept koji sledi je za količinu od 1 kg jagoda, a vi ga možete prilagoditi svojim potrebama.



Potrebno je:
1 kg jagoda
500-600 g šećera



Priprema:
Jagode operite i skinite im peteljke. Odstranite oštećenja ukoliko ih ima. Krupnije komade voća isecite na 2-3 dela, a one sitnije možete staviti i cele. Posipite šećerom, izmešajte i ostavite poklopljeno preko noći u frižideru, ako vam je tako zgodnije, ili možete odmah krenuti sa kuvanjem. Kad provri, smanjite vatru i uz povremeno mešanje kuvajte oko sat vremena, U toku mešanja gnječite kašikom jagode lagano, pazeći da ipak ostanu komadići voća.Penu koja se stvara u toku kuvanja skidajte kašikom. Džem je gotov kada se kaša zgusne, ali ne previše jer će se i hlađenjem zgusnuti. Vruć džem sipajte u tegle, zatvorite i okrenite naopako kako bi se stvorio vakum, pa posle 5 minuta vratite tegle u uspravan položaj, ostavite da se ohladi pa odložite na tamno i hladno mesto.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Sedmo nebo

Ako ste ljubitelj kremastih, neznih i prefinjenih kolaca onda je ovaj recept za vas. Od srca vam preporucujem da ga isprobate.