Пређи на главни садржај

Pileći krompir paprikaš


Krompir paprikaš je jedno od mojih omiljenih jela, naročito kada ga napravim sa piletinom, tada mi je najlepši. Naravno, možete ga napraviti i sa junetinom,
ali tada je priprema znatno duža i jelo je drugačijeg ukusa, dok je sa piletinom blagog ukusa i kraće pripreme. Jelo vodi poreklo iz Mađarske, u Vojvodini se priprema na tradicionalan način u kotliću i kažu da je tek tada ono pravo, ali i u ovoj kućnoj varijanti je bez mane verujte.


Potrebno je:
1 pileće belo meso
2 glavice crnog luka
2 manje šargarepe
1 zelena paprika
4 krompira
2 kašike brašna
2 kašičice aleve paprike
so, biber,vegeta
lovorov list
seckani peršun



Priprema:
Prvo pripremite sastojke, to će vam prilično olakšati i ubrzati pripremu. Dakle, luk iseckajte sitno, šargarepu i papriku na krupnije kocke, meso i krompir takođe. 
U dubljoj šerpi na ulju propržite crni luk, šargarepu i papriku  Dodajte belo meso i još malo pržite uz stalno mešanje. Čim meso pobeli sa svih strana, dodajte brašno, promešajte i kratko propržite pa dodajte i alevu papriku, a zatim i krompir. Sve zalijte vodom da lepo ogrezne. Stavite lovorov list, biber, vegetu, posolite po ukusu, dobro promešajte i pustite da se krčka dok se krompir ne skuva. Na kraju dodajte i seckani peršun, promešajte i ostavite da odstoji malo poklopljeno. Jelo poslužite toplo.



Коментари

  1. Ovo je i kod nas omiljeno jelo i jedno od onih koje svi jedemo bez gundjanja.

    ОдговориИзбриши
  2. Još jedan dokaz da jednostavna ukusna jela koja smo jeli kao deca ne odumiru. I mi ga volimo!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Štrudlice sa pekmezom

Veoma nežne, prhke štrudlice sa domaćim pekmezom, koje su idealne za posluženje uz čaj ili kafu, bile su na meniju pre par dana kod mene, pa vam ih danas toplo preporučujem!

Predlog menija za posnu slavu

Ovo je samo jedan predlog kako da pripremite neke specijalitete za posnu slavu. Već sam objavila par postova sa predlozima za predjelo, pite i kolače, a ovde ću vam predstaviti ono što sam ja pripremila za svoju slavu

Sedmo nebo

Ako ste ljubitelj kremastih, neznih i prefinjenih kolaca onda je ovaj recept za vas. Od srca vam preporucujem da ga isprobate.